وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

MAX PAYNE 3

The image “http://lcs.gtasnp.com/Images/22.06.09/libertycitysurvivor.blogspot.com.01.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.







بازی  فوق العاده    Max Payne 3

RESIDENT EVIL 6

 

یکی از مجلات آمریکایی در آخرین شماره ی خود قسمت ششم از سری بازی Resident Evil را معرفی کرد . این بازی که Resident Evil : Racoon City نام دارد ، پاییز امسال برای PS3 و X360 عرضه خواهد شد . به احتمال زیاد این قسمت برای PC عرضه نخواهد شد .

منبع :www.new-g.blogsky.com

ارسال به

ROCKSTAR

 
بالاخره Dan Houser رئیس شرکت Rockstar در مورد GTA V لب به سخن گشود . Dan میگوید ما اول به این نیاز داریم تا در مورد لوکیشن اصلی بازی و همچنین کرکتر اصلی بازی به توافق برسیم قبل از اینکه شروع به پیش تولید بازی کنیم . در واقع این اولین بار بود که داشتیم صحبت هایی در مورد شروع به کار سازنده ی این عنوان در مورد GTA V را میشنیدیم . البته قبلا این شایعه وجود داشت که قرار است لوکیشن یا شهر اصلی در بازی بعدی GTA نیز همان Liberty City باشد .
Dan میگوید : ما اول در مورد شهر و کرکتر بازی فکر خواهیم کرد .
Dan همچنین از عرضه جنجالی بازی Manhunt 2 در انگلستان و ممنوع بودن آن صحبت کرد .
" Manhunt 2 در موقعیت خوبی قرار نداشت ، وقتی یه بازی ممنوع میشه ، به این معنی که ما نتونستیم کارمون رو درست انجام بدیم و سرمایه گذاری رو بازی برگشت مالی ندارد

RESIDENT EVIL

 

طبق آخرین اظهارات کپکام ، بازی Resident Evil : Raccoon City برای سه پلتفرم PS3 , PC و X360 عرضه خواهد شد . این بازی توسط استودیوی Slant Six ساخته می شود و زمستان امسال در مناطق مختلف جهان عرضه خواهد شد .