وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

نقد وبررسی بازی dead space 2 (فضای مرده2)

نقد بازی Dead Space 2


پلتفرم: PS۳- Xbox ۳۶۰- PC
سبک: اکشن ترسناک
سازنده: Visceral Games

مرگ ناگوار هوا!

چند سال پیش بود که شماره اول بازی «هوای مرده» در میان بازی‌های مثلاً ترسناکی مثل رزیدنت اویل ۵، رونمایی شد، محیط بازی در دمو‌های اولیه، من را ناخودآگاه به یاد پروژه شکست خورده Cold fear انداخت، بازی یاد شده در دمو‌های اولیه بسیار درخشان ظاهر شده بود ولی در نسخه نهایی ارائه شده به شدت ناامیدکننده و تا حدودی غیر قابل بازی از آب درآمده بود.

دمو‌های بازی Dead Space نیز شامل همین موضوع می‌شدند و ترس از عرضه عنوانی ضعیف به عنوان نسخه نهایی در بسیاری از کاربران دیده می‌شد، اما الکترونیک آرتز با عرضه نسخه نهایی به همه اطمینان داد که با یک عنوان قوی روبرو هستیم.

شماره اول بازی توانست به موفقیت‌های زیادی دست بیابد و ساخت نسخه دوم از این عنوان کاملاً قابل پیش‌بینی بود، ولی کمتر کسی توقع چنین پیشرفت خیره کننده‌ای را داشت.

به شخصه همیشه از نسخه دوم بازی‌های ترسناک راضی¬تر بودم (رزیدنت اویل ۲ – سایلنت هیل ۲ – سایرن ۲ – فیتال فریم ۲ – فیر ۲ و ...) و به جرأت این بازی را نیز در رده بر‌ترین شماره دوم‌های تاریخ می‌دانم.

ساختار بازی تفاوت کلی با بازی قبل ندارد و همچنان در سیاره مریخ با نکرومورف‌های وحشی دست به گریبان خواهیم بود در ادامه به ترتیب به بررسی عناصر این بازی خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب ...

یوبی سافت Far Cry 3 را تأیید ...

Ubisoft در کنفرانس خود در E3 اعلام کرد که بازی Far Cry 3 در حال ساخت است . این بازی توسط دو زیرشاخه ی این کمپانی در مونترال و شانگهای در حال ساخت است و در سال 2012 برای PC , PS3 و X360 عرضه خواهد شد .

یوبی سافت Brother in Arms 4 Furious را تأیید کرد ...

خبر خوبی که یوبی سافت به طرفدارانش داد ، شروع ساخت بازی Brothers in Arms Furious 4 بود .

ادامه مطلب ...

bioshock

مسئولان شرکت بازی سازی Irrational Games اعلام کردند که نسخه ای از بازی Bioshock را برای کنسول جدید سونی (Vita) عرضه خواهند کرد . این بازی هم اکنون در حال ساخت است ولی تاریخ دقیقی برای عرضه اش مشخص نشده است .