وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

معرفی بازی Medal Of Honor : Warfighter

معرفی بازی Medal Of Honor : Warfighter



نام بازی : Medal Of Honor : Warfighter

سازنده : Danger Close

ناشر : EA Games

سبک : اکشن تیراندازی اول شخص

پلتفرم ها : PS3 , X360 , PC , Wii U

تاریخ عرضه : آبان 91

موتور بازی : فراست بایت 2

و
.
.
.
ــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ ـــــــــــــ ــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ ــــــــــ ـــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ ــــــــــــــ ــــــــــــــــ

مقدمه

سال 2012 دو بازی اکشن تیراندازی سطح بالا دارد که هر دو رقیب های متفاوتی نسبت به همدیگر هستند. یکی در آینده و مربوط به جنگ دو کشور می باشد

( BO 2 ) و دیگری هم مربوط به خنثی کردن گروه های تروریستی در نقاط مختلف جهان است.حال ما آمدیم تا پیش نمایشی از بازی MoH:WF که مربوط به همان گروه های تروریستی است را بخوانیم.
ــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ ــــــــــــــــ
اوکیست ؟ جنگجویی بر افتخار اما بی انگیزه





بازی مدال افتخار : جنگجو ادامه ای بر نسخه قبلی این سری که در سال 2010 منتشر شد و به نسبت دیگر بازی های هم رده خودش زیاد جالب نبود ، می باشد.

قهرمان بازیمان پیچر نام دارند . او که شخصیت ما در بازی می باشد از اعضای همان گروه نسخه قبل بوده که پس از اتمام نسخه قبل وارد ماجرا های جدید می شود و بازی با این مضمون آغاز می گردد.

جنگجوی امسال بسیار گسترده و پر از جزئیات به نظر می آید. علاوه بر کشور های زیادی که در روایت داستان بازی نقش دارند شخصیت پردازی کاراکتر ها هم در سطح سری CoD کار شده است.

کشور هایی که در بازی به طور حتم مشاهده خواهیم کرد شامل فیلیپین ، پاکستان ، سومالی، بوسنی می باشند.گروه تیر 1 که گروه پیچر و رفقایش هست دست خوش تغییرات جدی نشده و همان رفقای نسخه قبل مانند mother همچنان با شمایند.

داستان بازی همانند BF3 گرایش سیاسی دارد و بازهم مسلمانان ها و کشور های مستقل در حال توسعه مورد هجوم قرار گرفته اند تا مردم این کشور ها را را تروریست و بی فرهنگ و ترسو نشاند دهد اما خدا رو شکر که ما بنیاد را داریم !!!

داستان بازی از آنجا شروع می شود که در شهر مادرید ( پایتخت اسپانیا) حمله ای تروریستی صورت می گیرد و پیچر هم که در آنجا حضور دارد به همراه گروهش و صد البته به فرمان کشور آمریکا که به اصطلاح صلح جوست به جنگ با تروریست ها می رود.

پیچر موانعی را در طی انجام ماموریت های خود بیان می کند مانند مشکلات خانوادگی و وضعیت زندگی اش و در نتیجه با ترکیبی از این خاطرات و درام ها و اکشنی پر افت و خیز شاهد داستانی احساسی و تحت تاپیر قرار دهنده خواهیم بود.

گروه پیچر هم تنها نیست یعنی گروه های دیگری که در پیین مشاهده می کنید هم در نقاط مختلف دنیا در حال انجام ماموریت های بازی اند که در قسمت مولتی پلیر می توانید تمام این گروه ها را ببینید.

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مدال هایی پر از جزئیات





گرافیک بازی واقعا نسبت به نسخه قبل به لطف نسخه دوم فراست بایت پیشرفت کرده . تخریب ها همچنان طبیعی ، پر از جزئیات و به شدت تغییر دادنی به نظر می آیند و هر کسی را مجذوب می کند که به لطف گرافیک بازی وارد داستانش شود.

موتور به سازندگان بازی اجازه داده که حرکات و انیمیشن هایی که به خوبی و نرمی ساخته شده رندر شود.تخریب محیط واقعا طبیعی بوده در حدی که شما می تونید قفس های چوبی یا دیوار آقای همساده را هم تخریب کنید !

عنصر تخریب محیط در بازی اکشن اگر پویا و واقعی به نظر آید می تواند بازی را بسیار بالا بکشد و طرفداران بیشتری را به خودش جذب کند.موشن کپچر حرکات سربازان در بازی توسط گروهی ماهر و تخصصی در ارتش آمریکا تهیه شده . در ویدیو هایی که در ساخت بازی منتشر شده بود نشان داده شده بود که حرکات واقعا شبیه جنگ های نزدیک و سخت و گروهی طراحی شده و هیچ حرکتی بدون برنامه در بازی شما اجرا نمی شود.

همانطور که دربالا خواندیم بازی در کشور های مختلفی روی میدهد که هر کدام دارای آب و هوای و مهندسی ساختمان سازی مختلفی اند در نتیجه گروه شبیه ساز بازی وظیفه دارد که به کشور های بازی سفر کند و تمام اجزای صحنه را دقیقا شبیه سازی کند.به عنوان مثال در تریلری که در فیلیپین اتفاق می افتاد دیدیم که نوع ساختمان ها ، رنگ آب و مهندسی ساختمانی نسبت به مراحل دیگر متفاوت است.این امر نشاندهنده حساسیت و وسواس تیم سازنده و شبیه ساز بازی و صد البته قدرت بالای موتور بازی دارد.

گرافیک خون دشمام هم چیز جدیدی بود که در تریلر ها مشاهده کردم.وقتی که تیری به دشمن شلیک می شود پس از برخوردش به شخص خون به صورت کروی از بدن او خارج می شود و موتور باید بتواند که این ذرات خون را به خوبی نشان دهد.این بخش یک اشکال فاحش هم دارد . آن هم این است که خون را به شدت روشن شبیه سازی کرده اند یعنی خون با خون واقعی ما اندکی مغایرت دارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جنگ جو ها بجنگید





بازی های مدال افتخار تجربه زیادی در بخش مولتی پلیر ندارند چون ابتدا بر روی داستان بازی کار کردند و کم تر به این بخش چند نفره توجه کردند.اما برای اولین بار است که می بیتیم یکی از بازی های این سری در قسمت مولتی پلیر خوب ظاهر شده و به لطف پر جزئیات بودنش قدرت رقابت با خیلی از بازی های هم سطح خودش را دارد. اما سازندگان COD عقیده دارند که قسمت مولتی پلیر بازی MoH:WF یک کپی از مولتی پلیر های این سری بوده و آن را نمی توان مختص یک بازی دانست.

در نسخه قبل شرکت سازنده BF3 یعنی DICE قسمت مولتی پلیر بازی را می ساخت اما اینبار کلوز دنجر این قسمت را هم خودش می سازد تا بازی کلا ساخت خودش شود.

نقشه های بازی در این قسمت کوچک هستند اما در همین نقشه کوچک است که اکشن بازی بیشتر به چشم می آید یعنی اگر یک گیمر حرفه ای نباشی و سرخود بازی کنی جایی در سرور های EA نداری.بازی در قسمت مولتی پلیر سخت تر است و به قول فیفا بازان به دکترا نیاز دارد و چون گیمر های بیش از 100 کشور دنیا در این سرور ها مشغول بازی اند باید بیسار حساب شده بازی کنید چون تمام امتیازات و رکورد هایتان در سرور های EA ثبت می شوند و شما را به یک رقابلت جهانی وارد می کنند.

امنیتی در نقشه های مولتی پلیر بازی وجود ندارد حتی اگر پشت سنگر هم با رفیق هایتان باشید و با آرامش در حال تعویض خشاب باشد باز هم در خطرید چرا ؟
چون ابتکار عمل جدیدی در قسمت چند نفره بازی گنجانده شده که امنیت و آرامش را از شما می گیرد وآنقدر آدرنالین خونتان را بالا می برد که نگو !! این ابتکار عمل به گیمر های فرز و زرنگ اجازه می دهد که با خوب بازی کردنشان بتوانند از قابلیت های ویژه ای از جمله استفاده از هواپیما های بدون سرنشین ، روبات های کنترل از راه دور ، حمله هوایی ، اسلحه های سنگین ، بمب های هدایتی استفاده کنند.

در این همه گفتیم از نا امنی مولتی پلیر بازی اما بهتر است این نکته را گوش زد کنم که در این شلوغی شما به سختی می توانید یار خودی را از یاد دشمن تشخیص دهید در نتیجه سازندگان چاره ای اندیشیدند که بر اساس آن شما یارتان را به صورت کسی که هاله سفیدی دورش است تشخیص می دهید.

در کل به نظر می آید که مولتی پلیر بازی بسیار بهتر ، جذاب تر و پر طرفدار تر از قسمت داستانی بازی باشد و شما می توانید بدون شک از این قسمت بازی لذت ببرید ----> یادتان نرود که بازی باید اورجینال باشد

در نتیجه ...





جنگجو بازی خوبی به نظر می آید اما بازی کاملی نیست چون بسیاری از المان های خود را از سری بازی های ندای وظیفه دزدیده و آن ها را تقویت کرده.با این حال صنعت بازی های ویدیویی به بازی های همچون جنگجو نیاز دارد تا با آن به مشکلاتش پی ببرد و آنها را رفع کند پس تا آبان ماه منتظرت هستیم جنگجو
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد