وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

تصاویری از Resident Evil: Operation Raccoon City

تریلری از بازی Resident Evil: Operation Raccoon City که قرار بود در E3 نمایش داده شود بر روی اینترنت قرار گرفت:

در این تریلر نشان داده می شود که تیم ضربت عملیات Umbrella به دنبال شخصی به یک گاراژ متروکه می روند، جایی که قرار است سورپرایزی ناخوشایند در انتظار آنها باشد!

در این فیلم هیچ چیزی از گیم پلی بازی گفته نمی شود اما به نظر می رسد که بازی خیلی خوبی درآینده قرار است منتشر شود.

این بازی قرار است در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۱ برای PC , Xbox360 ,PS3 منتشر شود.

(پلتفرم های مقصد هنوز نهایی نشده است)

در ادامه تصاویری از این تریلر را مشاهده کنید:



تصاویری از روند ساخت بازی MW3

به تازگی تصاویری از محیط ها و مدل های ساخته شده در بازی MW3 به بیرون درز کرده است که در زیر می توانید آن ها را مشاهده کنید ، سایت Kotaku برای نخستین بار این تصاویر را منتشر کرد :

GTA V بزودی منتشر میشود!

سایت GameSpot  شب گذشته اعلام کرد که با توجه به منابع خود اطمینان دارد که مسئولان Rockstar در حال کار بر روی بازی Grand Theft Auto V هستند . مسئولان Rockstar نیز در مورد این خبر واکنشی نشان  ندادند اما امروز به سرعت سایت GameSpot خبر خود را تصحیح و ویرایش کرد و اعلام کرد که حتی یک دامنه اینترنتی نیز به این نام ثبت شده است!

آنها حتی ادعا کردند که Rockstar در حال طراحی مراحل است و حتی مینی گیم های بازی را نیز در دست ساخت دارد .

امروز مسئولان Take-Two  به گمانه زنی ها پایان دادند  واعلام کردند که نسخه جدیدی از این بازی در دست ساخت است .

تاریخ انتشار این بازی را نیز در سال ۲۰۱۲ اعلام کرده اند همچنین شایعاتی وجود دارد که داستان این بازی در شهر  San Andreas اتفاق می افتد .
نسخه Grand Theft Auto IV یک موفقیت بزرگ برایRockstar بود به طوری که بازی تا کنون نزدیک به ۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است .
حسین براتی( Ichimaro Gin )

نقد کامل بازی L.A.NOIRE

L.A. Noire نام عنوانیست که در June سال 2007 میلادی رسمآ به تایید رسید و قرار شد به طور انحصاری برای کنسول PS3 در سال 2008 میلادی توسط کمپانی محبوب Rockstar Games روانه ی بازار شود اما در سپتامبر 2007 این بازی تا سال مالی 2009 تاخیر خورد. دیروز (18 سپتامبر)Tom Crago ، CEO استودیوی Tantalus و رئیس انجمن بازی سازان کشور استرالیا، طی صحبت هایی که در رابطه با دست آوردهای بازی سازان استرالیایی در GC Asia 2008 داشت، اشاره هایی به بازی L.A. Noire که توسط استودیوی Team Bondi واقع در سیدنی استرالیا در دست ساخت است نیز کرد. او اظهار داشت که L.A. Noire عنوان فوق العاده بزرگ و گسترده ایست و می تواند به یکی از پرفروش ترین بازی ها در سطح جهان تبدیل شود. او همچنین در پایان صحبت هایش اعلام کرد که این بازی برای دو کنسول X360 و PS3 عرضه می شود! این در حالیست که تا پیش از این L.A. Noire تنها برای کنسول PS3 تایید شده بود. او علاوه بر این از اهمیت و امیدواری بالای بازی L.A. Noire برای صنعت بازی سازی استرالیا نیز گفت و در ادامه اعلام کرد که این عنوان با بودجه ی بالایی که برایش در نظر گرفته شده است می تواند با موفقیت بالا و فروش چند میلیونی خود صنعت بازی سازی استرالیا را در جهان مطرح سازد.

L.A. Noire در واقع یک بازی Adventure می باشد که در کنار آن امکان آزادی عمل در یک محیط وسیع را نیز به گیمر می دهد و مایه هایی از یک بازی اکشن را هم با خود به همراه خواهد داشت. وقایع این بازی در دهه ی 40 میلادی و در شهر Los Angeles رخ می دهد و گیمر را درگیر اتفاقات مرموز و جنایات و معماهای مختلفی می کند. باید منتظر اطلاعات بیشتر از این عنوان زیبا و همچنین واکنش Rockstar Games یا Team Bondi در مورد پلتفورم این بازی بود.



ادامه مطلب ...