وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

نقد وبررسی بازی RAGE


نقد و بررسی بازی Rage
نام بازی : Rage
پلتفورم : pc;ps3;xbox 360
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار:October 03 , 2011
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
ناشر: Bethesda Softworks
حمایت توسط : id Software
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

عنوان یکی از پروژه های عظیم بازی سازی در سال 2010 و 2011 میلادی هست که در تاریخ 3 اکتبر سال 2011 میلادی توسط کمپانیBethesda Softworks و توسط استودیوی id Software ساخته و حمایت شد .درست بعد از گذشت 7 سال جدیدترین عنوان id Software که استودیوی با سابقه ای هم هست.


مقدمه: انسان های عاقل و باهوش همیشه به فکر اینده بودند و هستند.همچنین بار ها انسان ها با پیش بینی ها خود تصور خود از اینده رو به شکلی همانند یک فیلم یا بازی نمایش دادند.قطعا هر شخصی یک تصور از اینده دارد.یک سری اینده رو بسیار خوب و عالی می بینند علم بسیار پیشرفت کرده,انسان ها در صلح و صفا زندگی می کنندو... دیگری تصور خود از اینده را با نشان دادن کشتنه شدن انسان ها توسط خودشان و ثمرات منفی و بد پیشرفت علم یا حمله موجوداتی غیر عادی به انسان ها و ... نشان می دهند.یکی از بازی هایی که تصویر و تفکر جدیدی از اینده جهان رو به نمایش در اورد بازی زیبای Fallout 3 بود.در این بازی نیز همانند فال اوت اینده جهان رو طوری نشان می دهد که انسان ها با استفاده های نا مناسب یک دیگر رو نابود کرده اند.شما در این بازی شاهد پیشرفت های علمی زیاد و همینطور نابودی انسان ها توسط یک دیگر هستید.یکی از نکاتی مهمی که در این بازی وجود دارد این است که به گفته ی سازندگان بازی نسخه Xbox 360 و PS3 نسبت به هم تفاوت هایی دارند که نسخه PS3 دارای امکانات بیشتری نظیر داشتن سلاح های بیشتر است.همچنین نسخه پی سی این بازی نیز تایید شده است!


داستان: داستان بازی تا حدود بسیار زیادی به fallout 3 شباهت دارد و خیلی ها این رو یه تقلید بزرگ میدونند ولی تصمیم گیری درباره این مورد بسیار زود است و هنوز اطلاعات دقیقی از داستان منتشر نشده است.ولی قطعا داستان بازی پیچیدگی های بیشتری است.داستان بازی از این قرار است که گروهی به نام ESCR که از طرف دولت می باشد از مردم می خواهد که به پناهگاه های ساخته شده توسط دولت بروند تا ماده ای بر روی ان ها ازمایش شود.به گفته ی این دانش مندان این ماده می تواند انسان ها رو قوی کند و از ان ها ارتشی قوی بسازد.حتی ان ها مدعی هستند که این ماده بر روی رشد گیاهان نیز تاثیر خواهد گذاشت.اما ناگهان ازمایش نتیجه ای برعکس می دهد.تمام کسانی که این ازمایش بر روی ان ها انجام شده به موجوداتی عجیب و غریب تبدیل شده اند(همانند fallout) شما نیز یکی از کسانی هستید که ازمایش رویش انجام شده است ولی به دلایلی دچار تغییر نشدید شما چند روز بعد از ازمایش به هوش میایید.



تمام شهر عوض شده است و دنیا در حال نابودی است.هدف واحد شما مجازات کسانی است که این بلا رو بر سر مردم اورده اند.در بازی حالت سوم شخص نیز وجود دارد که با زدن دکمه ای بازی از حالت اول شخص به سوم شخص تغییر می کند(همانند fallout3) یکی از ویژگی های مهم این بازی اپن ورد بودن ان است شما ازاد هستید که در این محیط بزرگ گردش کنید.محیط های بسیاری در بازی وجود دارد که می توانید به انجا بروید و قطعا چیز های متفاوتی در پشت این مکان ها در انتظار شما خواهد بود.یکی دیگر از قابلیت های بازی وجود وسایل نقلیه در بازی است که کار حمل و نقل شما را در بیابان های بزرگ این بازی اسان می کند.دشمنان شما فقط انسان ها و موجودات جهش یافته نیستند بلکه دشمن اصلی شما انسانی هایی هستند که این ازمایش مرگبار رو روی مردم انجام دادند.یکی از نکات مهم بازی این است که داستان بازی تا حدود زیادی قابل تغییر است و شما می توانید با رفتار و اعمال خود سیر داستانی بازی رو تغییر دهید




گرافیک: یکی از بهترین قسمت های بازی همین قسمت است از تریلر های منتشر شده از این بازی باید منتظر یک گرافیک زیبا و عالی بود.با وجود محیط عظیم بازی گرافیک بازی بسیار عالی است.موتور گرافیکی بازی از سیستم پیشرفته megatexturing استفاده می کند که قابلیت اجرای 60 فریم در ثانیه رو دارد.کیفیت گرافیکی سلاح های بازی نیز بسیار خوب است.حدود 60 نوع اسلحه در بازی وجود دارد که اکثر ان ها سلاح هایی غیر واقعی هستند



صداگزاری:اطلاعات زیادی از این قسمت در دسترس نیست ولی چون این بازی اپن ورد است و یه بازی اپن ورد نیاز به دیالوگ های زیاد و قوی دارد.به احتمال زیاد نیز در این قسمت نیز با یه شاهکار رو به رو هستیم.یکی از نکات جالب بازی رادیو اتومبیل ها است.بله درسته در این بازی همانند جی تی ای و بازی ها دیگر وسایل نقلیه دارای رادیو می باشند اما در این قسمت نیز نواوری دیده می شود.رادیو بازی دارای دو قسمت است 1- رادیو دشمن 2- رادیو دوستان و خودی ها.
ادامه مطلب ...

دانلود مجله بازی

GameLand Magazine / شماره نهم / مهر ماه 90

بالاخره گیم لند 9 هم منتشر شد. در این جا به معرفی این شماره از این مجله ی الکترونیکی می پردازیم.

بخش های مختلف این مجله عبارتند از:

News

  • آخرین اخبار دنیای گیم

Game & Life

  • Deus Ex
  • Mega Drive آغاز جنگ کنسول ها
  • Flash Back

Movie

  • معرفی 10 فیلم برتر پاییز 2011

Biography

  • بیلی کوئن

The Face

Historical

Hardware

Preview

  • Battlefield 3
  • Dead Rising 2 Off the Record
  • Ace Combat Assault Horizon
  • Forza Motor Sport 4
  • Ratchet & Clanck All for 1

Reviews

  • Age of Empires Online
  • Bleach
  • BodyCount
  • Dead Island
  • From Dust
  • Geetling Gears
  • Insanely Twisted
  • Madden NFL 12
  • NHL 12
  • Red Orchestra 2
  • Resistance 3
  • The Cursed Crusade

شما عزیزان می توانید این مجله را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.

حجم: 15 مگابایت ؛ 65 صفحه

در آرزوی زنده بودن

استنیسلاس مترا (Stanislas Mettra) کارگردان بازی I Am Alive می گوید: "این یک بازی Survival Horror است که در آن زامبی وجود ندارد." این بازی بارها کنسل شد و فراز و نشیب های زیادی داشت و حتی در یک مقطع به نظر می رسید که جید ریموند (Jade Raymond) تهیه کننده Assassin's Creed هم روی آن کار کرده است. بازی در شهر Haventown یک شهر خیالی در شیکاگو اتفاق می افتد. نمایش هایی که از بازی پخش شده، بیش از اینکه سبک Survival Horror بدون زامبی را نشان دهد، اسم بازی را تلقین می کند. شخصیت اول بازی، اسمی ندارد و به نظر همانند الطیر (Altair) و یا اتزیو (Ezio) از ساختمان ها می پرد. از لبه ساختمان ها می گذرد، از روی پل های باریک عبور می کند و پرش هایی با دور خیز انجام می دهد. تفاوتی که به نظر می رسد، نوار استقامت (Stamina) بازی است..
ادامه مطلب ...

نقد کامل BATTLEFIELD 3

پیش فرض نقد و بررسی بازی Battlefield 3

اگر چه ما در نقطه ای شمالی از جهان زندگی می کنیم و همه آرزو دارند که به جایی گرم بروند و در حین بازیسازی موج سواری هم بکنند، ولی بیشتر ما دوست داریم همینجا بمانیم تا کاری که عاشقش هستیم را انجام دهیم" طراح ارشد بازی آقای لارس گوستاوسون (Lars Gustavsson) این حرف را می زند. او از ابتدای کار استودیوی DICE با آن ها بوده و روی بیشتر Battlefieldها کار کرده است. او می گوید: "استودیو همان استودیو است، کارکنان آن همان کسانی هستند که 1942 و Codename Eagle را ساختند. اگر صورت های سربازهای این بازی ها را به خاطر داشته باشید، می توانید با وارد شدن به استودیوی ما آن ها را شناسایی کنید". وقتی چندین سال با یک سری افراد کار کنید، عصاره اصلی تیم همانی می شود که شما می خواهید و اگر هم افراد تازه ای به استودیو بیایند، این طرز فکر و ماهیت تیم به آن ها هم منتقل می شود. با این اوصاف، استودیوی DICE را می توان پایتخت سبک تیراندازی نظامی نامید که به تجهیزات کاملی مجهز است، مثل موتور جدید Frostbite 2 و کار کردن روی بخش تک نفره و در همین حین خلق یک بخش چندنفره عظیم. در حقیقت DICE قصد دارد که پایه های سبک تیراندازی خود را محکم میخکوب کند و عنوانی برجسته به نام Battlefield 3 بسازد. در سال 2008 سبک First-Person Shooter در بین کنسول های آمریکایی و PC حدود 10 درصد کل را تشکیل می داد. طی دو سال این رقم به 20 درصد رسیده و این نشان می دهد که بازی های تیراندازی خیلی قوی تر از همیشه شده اند. این تنها یک Battlefield جدید نیست، این دنباله روی یک بازی افسانه ای PC است که هنوز که هنوزه مردم از آن لذت می برند. فعلا شخصیت های دوست داشتنی Bad Company کنار گذاشته شده اند تا DICE به سراغ جنگ بزرگتری برود. EA و DICE آنقدر به این بازی اطمینان دارند که آن را در سالی که بازی های عظیم دیوانه وار زیاد هستند، عرضه می کنند، یعنی همزمان با Gears of War 3 ،The Elder Scrolls V: Skyrim ،Batman: Arkham City و یک Call of Duty تایید نشده.
Click this bar to view the original image of 800x450px.

تخریب از نوع Destruction 3


ادامه مطلب ...