وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

رفع مشکلات بازی مکس پین MAX PAYNE 3

توی نظرات خیلی از دوستان رو داشتیم که مشکلات زیادی با اجرای بازی Max Payne 3 داشتن. حدالمقدور مشکلات برخی دوستان رو حل کردیم. امروز با این تاپیک قصد داریم مثل گذشته مشکلات دوستان رو تا بتونیم حل کنیم. 


قبل از هر چیز برای دانلود کرک معتبر به لینک زیر مراجعه کنید:

دانلود کرک معتبر بازی Max Payne 3

پس از دانلود کرک و آپدیت RELOADED
1. هر 3 فایل آپدیت را به محل نصب بازی کپی کرده و اول از هر چیز آپدیت 1 مگابایتی رو نصب کنید و بعد اون دوتا رو را اجرا کنید.
2. داخل پوشه کرک فایل Profile را به مسیر فوق کپی کنید: Documents\Rockstar Games\Social Club
3. سایر فایل های کرک را به مسیر اصلی بازی کپی کنید.

4. رفع مشکل چپتر 7 بازی مکس پین:

دوستانی که مشکل چپتر 7 دارن و بازیشون در این مرحله بصورت نامرئی در میاد باید حتما روش 1 رو انجام بدن بطور صحیح. (با تشکر از دوست خوبم سهند که کمک کردن تو این قضیه)

5. کارت گرافیکتون رو حتما ، حتما آپدیت کنید.

6. مشکل لود نشدن بازی مکس پین 3:

شما نباید بازی رو با اون شورکاتی که روی صفحه دسکتاپ هستش اجرا کنید! بعد از این که کرک با کلوب را نصب کردید مطمئن شدید به محل نصب بازی برید و گزینه سیاه رنگ که عدد سه نوشته به نام playerMaxpayne3 را اجرا کنید مراقب باشید به اینترنت وصل نباشید برای احتیاط هم آنتی ویروس را غیر فعال کنید سپس صفحه کوچکی باز می شود منتظر بمانید تا کاپیوتر متوجه کانکت نبودن شما بشود سپس گزینه offline mode را بزنید و به راحتی بازی کنید بدون خواستن یوزر و گیر کردن در لودینگ با تشکر از دوست خوبمون آقای HANTER

7. بازی رو دوباره نصب کنین ، بعد ویندوزتون رو به حالت Safe Mode اجرا کنین. فولدر کرک بازی رو به یک اسم دیگه ، مثلا ۱۲۳ تغییر بدید و بعدش روی صفحه دسکتاپتون کپی کنین. حالا ویندوزتون رو ریستارت کنین و در حالت معمولی بازی رو کرک کنین و به اجرای بازی بپردازین.

8. دوستانی هم که مشکل باز لودینگ گیر کردن رو دارن میتونن سوشیال کلاب جدید رو دانلود و نصب کنن تا مشکلشون برطرف بشه. برای دانلود آخرین ورژن Social Club میتونید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود Social Club

9. مشکل Login ابتدای بازی: به فولدر Crack مراجعه نموده و فولدر profiles را در محل زیر کپی نمایید:
C:\Users\YOUR USERNAME\Documents\Rockstar Games\Social Club
پس از اتمام این مرحله ، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محلی که بازی را نصب نموده اید جایگزین نمایید.
10.گیر کردن در صفحه لودینگ :
این مشکل به خاطر DirectX10 هستش. پیشنهاد این هستش که حتما گرافیک کارتتون رو آپدیت کنین و بعد به اجرای بازی بپردازین. ولی راه اصلی: اول از همه دقت داشته باشید که باید بازی رو آپدیت کنین و توضیحات مربوط به Profiles رو حتما انجام بدید. نکته مهم دیگه اینه که بازی رو بار اول که اجرا میکنین حتما با فایروال خودتون بلاک کرده باشین و که به اینترنت دسترسی نداشته باشه. حالا اگه به هر دلیلی با رعایت این نکات هنوز هم نمیتونین بازی رو اجرا کنین ، بازی رو از بلاک فایروالتون خارج کنین به اینترنت متصل بشین و بازی رو اجرا کنین. حالا در قسمت Rockstar Social Club رفته ، دکمه Sign In رو بزنین ، وقتی اررور دریافت کردین ، حالا از همون منو برای خودتون یک اکانت جدید ایجاد کنین و بعد وارد بازی بشین. مشکلتون حل میشه.

یک راه دیگه هم هستش که به منوی Start رفته ، در بخش All Programs ، آدرس Rockstar Games یک گزینه با نام Safe Mode هستش. بازی رو اجرا کنین (رزولوشن شما ۸۰۰×۸۰۰ هستش) حالا که بازی اجرا شد ، در قسمت Settings میتونین رزولوشون رو هرچیزی که دوست دارین قرار بدین و بعد بازی رو اجرا کنین.

11. مشکل Ram 0 اول به محل :
C:\Users\Username\Documents\Rockstar Games\Max Payne3
رفته و بعد فایل Graphic.xml رو توسط Wordpad/Notepad اجرا کنین و در خط آخر ، به حای مقدار خط DirectX ، مقدار ۰ رو وارد کنین ، سیو کنین و بازی رو اجرا کنین

 12. رفع ارور Err No Luncher ‘ please run Max Payne 3 Using the launcher

برای رفع این ارو باید بازی رو از طریق فایل اجرایی playMaxPayne3 که در پوشه بازی هست اجرا کنید اگه بازم ارور میداد بهتره نرم افزار NtE Framworke 3.5 و دانلود و نصب کنید. دانلود NeT Framework 3.5


نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد شنبه 23 دی 1391 ساعت 12:17 ب.ظ

Err No Luncher ‘ please run Max Payne 3 Using the launcher
اقا کمک کنیدددددد هرکاری میکنم نصب نیشمه این ارور رو میده کمککککککککککککککککککک

باید بازی رو دوباره نصب کنید بعد تمام نرم افزار های مربوطه رو نصب کنید بعد بازی رو از طریق administator اجرا کنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد