وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

دانلود اهنگ بی کلام MW2


Call Of Duty Modern Warfare 2 .jpg
اگر بازی خور باشید قطعا بازی فوق العاده Call Of Duty Modern Warfare 2 را بازی کرده اید.این بازی علاوه بر موفقیت های بسیاری که در زمینه های مختلف بدست آورده یکی از بهترین و زیباترین آهنگ های متن را نیز دارا میباشد.در پابان بازی بازی کننده با یک آهنگ حماسی  و بی کلامی روبه رو میشود که زیبایی بازی را 100 برابر میکند.به جرات که این آهنگ یکی از زیبا ترین موسیقی های بی کلام حماسی مبیاشد. که شخصل این آهنگ را به تمامی دوستان پیشنهاد میکنم.مشخصات:
نام اهنگ: Opening Titles
مدت زمان پخش:3:25
سال انتشار:2010
آلبوم: Call Of Duty Modern Warfare 2
کیفیت:245kbps
فرمت:MP3
**اختصاصی میهن دانلود**

40 بازی برتر از دید پردیس گیم و گیمر های حرفه ای (قسمت اول)

سال 2012 بدون شک یکی از بزرگترین سال ها در تاریخ بازی های کامپیوتری خواهد بود. به همین خاطر، نویسندگان پردیس گیم قصد دارند 40 بازی برتر این سال را به ترتیب حروف الفبای انگلیسی بررسی کنند.

 

Asura's Wrath

حمیدرضا نیکوفر: از اولین نمایش این بازی در TGS سال پیش، خیلی به آن علاقه مند شدم. یک Hack & Slash سریع و خشن با یک شخصیت دیوانه تر از کریتوس (Kratos)! به نظر با بازی بسیار خوبی در این سبک روبرو هستیم.

مجید نوردوست: سازندگان ژاپنی همیشه ایدهای خوبی در بازی هایشان به کار می برند. اینبار نیز Asura’s Wrath یکی از این عناوین است. بازی ای که توسط استودیوی خوب CyberConnect2 در دست ساخت است و به نظر می رسد که بتواند بازیکنان را از خودش راضی کند.

ادامه مطلب ...

ZOMBIE ATTACK

Zombie Attack
بازی جدید و ترسناک Zombie Attack به تازگی از شرکت shamrockgames با فرمت جاوا در سایز 240x320 ساخته شده که می توانید از سایت پردیس دریافت کنید.
 

دانلود مستقیم: دریافت فایل


BATTLEFIELD 3

www.playstation4.mihanblog.com
پک Battlefield 3 Physical Warfare هم اکنون برای PC و X360 در دسترس است . کسانی که بازی اصلی را پیش خرید کرده اند می توانند این پک را به رایگان دریافت کنند . با این پک اسلحه Type 88 Light Machine Gun به بازی اضافه می شود ، یک سرکوبگر فلش به اسنایپر SKS اضافه می شود و همچنین اگر شاتگان DAO-12 را آزاد نکرده باشد برایتان آزاد می شود . بر روی XBox360 می توانید Physical Warfare Pack را از طریق فروشگاه موجود در بازی بخرید . روی PC هم امکان خرید پک از بخش Battlelog وجود دارد. Battlefield 3 Physical Warfare Pack هفته پیش برای PS3 عرضه شد و خریداران بازی تصمیم گرفتند به دلیل غیر منصفانه بودن عرضه بازی به صورت رایگان برای پیش خرید کنندگان ، بازی را تحریم کرده و نخرند . این کارها برای DICE اهمیت نداشته و نسخه های PC و X360 این پک هم به رایگان برای پیش خرید کنندگان عرضه شده است .

BATMAN:ARKHAM CITY

PC - PS3 - X360
www.playstation4.mihanblog.com
Batman : Arkham City
گرافیک : اولین چیزی که در مورد گرافیک بازی به چشم می آید وسعت بالای شهر آرکام است ، در کنار این وسعت بالا جزئیات هم‌چنان حرف اول را می زنند - جای جای بازی با آبجکت‌ها و عوامل محیطی بی شمار هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک شده است - شهر آرکام دقیقا همان چیزی است که تصورش را داشتیم ، جوی ترسناک ، غم‌آلود و دلهره آور بر تک تک عناصر شهر حاکم است و فرود آمدن در خیابان ها دل و جرأت فراوانی می خواهد - لباس بتمن در نسخه قبلی جزو به یادماندنی‌ترین طراحی ها بود ولی لباس بتمن در این نسخه ثابت کرده جزئیات بالا بازهم جای کار دارند و می توان یک بهترین را با یک بهترین دیگر جایگزین کرد - تمام شخصیت ها از بتمن گرفته تا دشمنان عادی از طراحی قابل قبولی برخوردارند - آسمان خراش ها با جزئیات بالا طراحی شده اند ، فضاهای دوردست و همچنین آسمان شهر به بهترین شکل ممکن حس یک شهر پر از خلافکار را به بازیکن منتقل می کند - سایه‌زنی و نورپردازی می تواند مهمترین بخش یک جو ترسناک باشد که این جو ترسناک با سایه زنی و نورپردازی عالی در این بازی به اوج خود رسیده است - علاوه بر محیط های بیرونی شهر ، محیط های داخلی ساختمان ها هم از طراحی خوبی برخوردارند و جزئیات در آنها غوقا می کند - فریم های بازی هیچگاه افت نمی کند و لودینگ‌ها هم زمان زیادی را تلف نمی کنند - شاید تنها مشکل گرافیک بازی پرش ناگهانی آبجکت ها باشد که در جای جای بازی به طور ناگهانی ظاهر یا محو می شوند - انیمیشن های حرکات بتمن عالی است و نسبت به نسخه قبل پیشرفت های بسیاری کرده است ... 19

صدا : دوبلۀ تک‌تک شخصیت ها توسط افراد سرشناسی مانند Nolan North صورت گرفته است که حس باورپذیر شدن این خلافکاران را بالا می برد - موزیک ها حماسی و در عین حال متناسب با جو تاریک شهر آرکام هستند و با گیم پلی بازی هماهنگی کامل دارند ... 18

گیم‌پلی : رفت و آمد در شهر به بهترین شکل ممکن انجام می پذیرد - قلاب معروف بتمن به همراه شنل زیبای او تنها وسایل نقلیه برای عبور و مرور در شهر به حساب می آیند و انصافاً هم کار با آنها بسیار لذت بخش است - در تک تک کوچه پس کوچه های شهر برای شما ماموریت هایی تعیین شده است ، می توانید از انجام ماموریت های جانبی صرف نظر کنید ولی در این صورت وجود بعضی از شخصیت ها و ارتباط آنها با یکدیگر برایتان گنگ خواهد بود و اگر از طرفداران قدیمی بتمن باشید ، ملاقات با بسیاری از شخصیت های دوست داشتنی سری داستان های بتمن را از دست خواهید داد - وسایل مورد استفاده توسط بتمن چند برابر نسخه قبل شده اند  این وسایل چالش های جدید را هم پیش روی شما قرار می دهند ، البته با افزایش وسایل کارآگاهی شما ، دشمنان هم پیشرفت کرده‌اند و از ابزارهای شبیه وسایل بتمن استفاده می کنند که همین امر باعث جذابیت بیشتر درگیری ها شده و اینکه باید بیشتر مواظب دیده شدنتان توسط دشمنان باشید - معماهای بازی در بسیاری از موارد ساده هستند و حل کردن آنها یا مبارزه با دشمنان اصلی بازی چندان مشکل به نظر نمی رسد - کشتن بسیاری از دشمنان اصلی به قدری ساده است که بعد از کشتنشان باور نمی کنید که شخصیتی به این مهمی را به این سادگی از بین برده اید - البته بازی اینقدرها هم ساده نیست و برای حل بعضی از معماها باید کمی فسفر بسوزانید - کنترل بتمن و پرواز بر فراز شهر لذت بخش است - مبارزات برای کسانی که نسخه قبلی را بازی کرده اند آشنا به نظر می رسد و مشت و لگد ها رنگ و بوی بازی قبلی را می دهند ، البته در مواردی هم مشت و لگد کارساز نیست و باید مأموریت را مخفی کارانه به پایان برسانید که این هم یکی از نقاط قوت گیم پلی بازی به حساب می آید ... 20

داستان : داستان این قسمت از بازی هم به داستان قسمت اول ربط دارد و هم ربط ندارد . Quincy Sharp رئیس تیمارستان آرکام است و قصد دارد شهردار شهر گاتهام شود . او بعد از اتفاقات قسمت اول بازی ، دستگیری ژوکر را به اسم خودش ثبت می کند و بعد از کاندیدا شدن برای شهرداری شهر گاتهام ، مردم به او رأی می دهند و او رسما شهردار Gotham City می شود . او تصمیم می گیرد بخشی از شهر را به صورت کنترل شده در اختیار خلافکاران و قاتلان قرار دهد ، چون هم تیمارستان جای کافی برای نگهداری خلافکاران را ندارد و هم مردم به کلی از شر این افراد راحت می شوند . Quincy ، هوگو استرنج را به عنوان مسئول اصلی این قسمت از شهر که با نام Arkham City از آن یاد می شود ، قرار می دهد . یک گروه امنیتی قوی هم مسئول حفاظت از شهر می شود . آلودگی و کثافت از در و دیوار شهر بالا می رود و در این هنگام بتمن وارد شهر آرکام می شود . او علاوه بر اینکه باید جلوی این وضع آشفته را بگیرد ، باید برای نجات جان خودش از دست دشمنان قدیمی‌اش که در این شهر حبس شده‌اند هم تلاش کند ... 19

نکات مثبت : داستان عالی ، جزئیات بالای شهر ، صداگذاری بی نطیر ، طراحی مناسب شخصیت ها ...
نکات منفی : پرش ناگهانی آبجکت ها که مشکل بزرگی هم نیست ...

سبک : Action - Adventure
سازنده : RockSteady
ناشر : Warner
درجه سنی : 13+