وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

معرفی کامل بازی Far Cry 3

معرفی کامل بازی Far Cry 3



سازنده:Ubisoft Montreal

ناشر:Ubisoft

سبک:اکشن اول شخص

پلتفرم:PC,X360,PS3

تاریخ عرضه:مهر 91


جزیره ی اسرار آمیز
پس از شکست خوردن عنوان دوم سری بازی FarCry یوبی سافت تصمیم گرفت که از شکست های قبلی اش درس بگیرد و عنوانی زیبا و در خور نامش را معرفی کند.
در E3 سال 2011 بازی FarCry 3 توسط یوبی سافت معرفی شد و اولین تریلر بازی نشان داده شد که علاوه بر زیبا بودن نوید داستانی قوی و بدون نقص را می داد
در تریلر نشان داده شده بود که شما برای تفریح و عکس گرفتن از مناظر زیبای جزیره در حال گشت و گذار در آنجا بودید که متوجه گروهی مزدور میشوید که بر جزیره حکومت می کنند و مردم معمولی را می کشند و تنها راه تسلط بر مردم را اسلحه به دست گرفتن می دانند!
بعد از اینکه جیسون که شخصیت اصلی بازی است این ماجراها را دید توسط شخصی بیهوش شده و او را پیش کسی به نام واس "Vaas" می برند.
واس به ظاهر فردی دیوانه است اما بعد ها مشخص میشود که چه آدم باهوشی است از آنجا که موقع اعدام ،طناب شما را به تخته سنگی گره زده بود و شما را درون دره ای پر از آب و اجساد
می اندازد.وقتی جیسون در آب می افتد به طرز معجزه آا یی خود را نجات می دهد و به کمپ مزدوران و قسمتی از جزیره میرود.در آنجا هلی کوپتری قصد پریدن داشته و جیسون با قتل چند نظامی و پیشروی تا آنجا خود را به هلی کوپتر می رساند اما امان از دل غافل
بعد از اینکه سوار هلی کوپتر شدید و با مجبور کردن خلبان به پرواز در آمدید ناگهان هدف RPG قرار گرفته و سقوط می کنید.


شما می مانید و این جزیره ی اسرار آمیز



یوبی سافت شما را در این بازی بازی یک دنیای کامل و وسیع آشنا می کند از دیوانه های سلاح به دست گرفته تا مردم بی گناه همه دست به دست هم دادن تا این دنیا برای شما مرموز تر ساخته شود.
موتور بازی دنیا "Dunia" این دنیا را ساخته و به جز زیبایی از این موتور مشاهده نمی کنید.
گرافیک بازی عالی است.عکس ها و تریلر های منتشر شده نوید یک گرافیک همکانی را میدهد یعنی اینکه بر روی تمام اجزای صحنه کار شده که این امر می تواند رقیب جدی برای بازی Crysis 3 بسازد.
در یک جزیره به جز ساحل و گل و گیاه و شاید هم چند کوه چیز دیگری دیده نمی شود اما این جزیره با اینکه اجزای بزرگ کمی دارد اما تقابل این ها رو به روی هم و ایجاد صحنه های زیبا توانمندی موتور دنیا را به ما نشان میدهد.
بر روی تمام اسلحه ها و جزئیاتشان و حتی خراش های رویشان توجه شده که در گیم پلی بیشتر به چشم بیایند.




از موقعی که اولین تریلر های و عکس های بازی منتشر شد امید وار شدم که با بازی با درگیری های دریایی ،استفاده از چاقوی دیگران بر علیه خودشان ، ریتم اکشن تند،انفجار های پی در پی اما منظم
رو به رو هستیم که اساس گیم پلی آن هم همین مبارزات است.همچنین شما در طول بازی باید برای محافظت از خدتان از عوارض طبیعی استفاده کنید به عنوان مثال از تکه سنگ های بزرگ برای
سنگر گیری و از ارتفاعات برای استفاده از اسلحه های دور برد .
زیبایی گیم پلی را بیشتر در بخش مولتی پلیر «نلاین تجربه می کنید و مانن مکس پین 3 بیشتر از بخش داستانی و تک نفره مورد استقبال شما و دیگران قرار می گیرد.
جنون و دیوانگی در بازی حرف اول را میزند از همان ابتدا دست و پاگیرتان می شود حتی به کسی که برای تهیه ی دارو پیشش میروید هم شک می کنید و این حس در بازی باعث می شود که محتاطانه عمل کنید.
جیسون در قسمتی از بازی می کوشد که لیزا ،دوستش را از آتش نجات دهد و او را ابتدا پیدا کرده و سپس با هم از خرابه ای که اگر دیر می جنبیدند به کلی منهدم می شد،بیرون بیایند.
می توان گفت رابطه بین جیسون و لیزا و دشمتی واس با این دو شخصیت بازی را زیبا تر ،مرموزانه تر و غیر قابل پیش بینی تر می کند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد