وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

وبلاگ پارسیان گیم

SAVES< بررسی بازی >TRAILER

 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins



نام بازی: Rayman Origins
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade
تاریخ انتشار جهانی : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : Mar 29, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : Mar 29, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : - - -
حمایت توسط : Ubisoft
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

و این بار ، شاهکار کمپانی یوبی سافت ! نسخه ی رسمی بازی Rayman Origins هم اکنو برای کنسول پی سی قابل دریافت است . این بازی در تاریخ 29 مارس سال 2012 میلادی ، موعد انتشار داشته است . گرافیک Rayman Origins یک زیبایی مطلق است. طرح های مراحل را خود میشل آنسل و تیم خبره Ubi Artwork زده اند که نتیجه، محیط های بسیار زیبا و پرجزئیات است. رنگ های بسیار شاد، کیفیت عالی محیط و شخصیت ها، انیمیشن های زیبا و فریم بالا یک اثر هنری جذاب خلق کرده است. به هیچ وجه نمی توان زیبایی گرافیک این بازی را توصیف کرد و باید با چشمان خود آن را تجربه کنید. بازی پر از شخصیت ها و موجودات گوناگون است که هر کدام صداهای خاص خود را دارند.
بعضی از آن ها فوق العاده صدای خنده داری دارند و لحن حرف زدن بعضی شخصیت ها شبیه به فرانسوی ها است (سازندگان بازی فرانسوی هستند). موسیقی یکی دیگر از زیبایی های این بازی است. هر منطقه از بازی یک تم خاص دارد. حتی در بعضی مراحل با موسیقی هم بازی می کنید و آهنگ می زنید. این بازی را با صدای بسیار بالا گوش دهید. گیم پلی بازی دقیقاً مثل بازی های 2D قدیمی است. در این بازی فقط 3 کار می توانید انجام دهید: پرش کنید، راه بروید و ضربه بزنید. یعنی فقط به 2 دکمه و یک آنالوگ نیاز دارید. به ظاهر همه چیز ساده است، ولی Ubisoft آنچنان زیبا این مضامین را کنار هم گذاشته که از اول بازی تا انتها پای آن میخکوب می شوید. بازی در انواع و اقسام مکان ها اتفاق می افتد و بیش از 60 مرحله متنوع در این بازی وجود دارند. یک مرحله زیر آب، یک مرحله در جنگل، مرحله دیگر در بیابان و یکی در آسمان است. در هر مرحله، شما باید تعداد امتیازهای لازم در محیط را (دقیقاً مثل سنت رایج بازی های 2D) جمع کنید و پس از پایان مرحله، با شمارش آن ها یک سری مدال بگیرید. این مدال ها (یا بهتر بگوییم شکلک ها) کلید باز کردن مراحل بعدی هستند. به طور مثال، برای باز کردن یک مرحله و یا یک Stage جدید، باید 21 مدال داشته باشید. هر چقدر در یک مرحله تعداد بیشتری امتیاز جمع کنید، در آخر مدال بیشتری می گیرید. بعضی امتیازها به شکل یک لوح هستند که حاوی تعداد زیادی امتیاز هستند و با گرفتن آن ها می توانید خیلی راحت تر مدال بگیرید. البته گرفتن این لوح ها کار ساده ای نیست و سازندگان از قصد بدست آوردن آن ها را سخت کرده اند که تلاش زیادی برای آن ها بکنید. بعضی امتیازها (یک سری موجودات دایره ای شکل که دست و چشم هم دارند... تا بازی نکنید متوجه نخواهید شد!!!) بزرگ تر هستند و با گرفتن آن ها ناگهان موسیقی بازی به یک تم خیلی خنده دار تغییر می کند و تمام امتیازهای محیط قرمز می شوند که طی یک مدت زمان کوتاه (تا زمانی که موسیقی پخش می شود) با گرفتن هر یک از آن ها در حقیقت 2 امتیاز می گیرید. رفته رفته تعداد مدال هایی که برای مراحل جدید لازم دارید، بیشتر می شوند و با سخت شدن مراحل، به طور کلی بازی سخت تر می شود و با زیاد شدن سختی بازی، هیجان دو چندان می شود. گاهی باید بارها یک مرحله را بروید تا به امتیاز مناسب برسید. آنقدر مراحل زیبا و بامزه هستند که اگر صدها بار هم آن ها را بروید، خسته نمی شوید و باز هم جذابیت دارند و چه بسا مضامین و راه های جدیدی در همان مرحله پیدا کنید که شما را به طور کلی به یک Stage دیگر ببرد و در آنجا امتیازات بیشتری بدست آورید. بعضی وقت ها شیشه های آزمایشگاهی در بازی مشاهده می شوند که با شکستن آن ها می توانید یک جان به خودتان اضافه کنید و اگر از دشمنی ضربه خوردید، از آن استفاده کنید. بازی همان المان های جذاب بازی های 2D را نگه داشته است.. . .






قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:
 
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.



راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید

راهنمای نصب بازی Rayman Origins:

بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .


http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif دانلود بازی Rayman Origins از لینک های کمکی سرور رپید شیر ( لینک مستقیم در پایین ) :

دانلود


System requirements
Operating system: Windows XP SP3 / Windows Vista / Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 2,0 GHz
Memory: 1 GB (Windows XP) / 2GB (Windows Vista / 7)
Video: 256 MB (GeForce 8800 / Radeon X1900)
Free hard drive space: 4 GB

 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins
 دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins دانلود رایگان بازی جدید Rayman Origins




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد